بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز انتخاب شد + فیلم و عکس

فهرست محتوا

چرا باید بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز را به‌جای بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز انتخاب کرد؟! اصولاً برای کاشت مو در شیراز، چطور می‌توان بهترین تکنسین کاشت مو را از بین این همه تکنسینی که در حال حاضر مشغول به کار هستند انتخاب کرد؟!

کار من تولید محتوا برای کلینیک‌های بسیاری در شیراز بوده است و خود نیز نیاز به کاشت مو داشتم، ازآنجاکه زیبایی ظاهری نقش بسزایی در موفقیت شغلی و همچنین اعتمادبه‌نفس دارد همیشه این سؤال را از خود می‌پرسیدم که  چطور باید بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز را برای خود انتخاب کنم؟! آیا این امر امکان پذیر است؟!

بله من در این محتوا به‌خوبی شما را با ویژگی‌های یک تکنسین حرفه‌ای کاشت مو آشنا می‌کنم، درصورتی‌که یک تکنسین کاشت مو این ویژگی‌ها را داشته باشد، مطمئن باشید که در انتخاب خود اشتباه نکرده و کاشت موی موفقی خواهید داشت.

بهترین متخصص کاشت مو در شیراز
خانم خراسانی، بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز

برای مشاوره رایگان کاشت مو در شیراز عکس از جلو ، بالا و پشت سر خود را به شماره 09172260013 ارسال کنید.

ویژگی‌های بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز

در ادامه به معرفی ویژگی بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز پرداخته تا بتوانید با انتخاب مناسب، یک کاشت موی عالی، پرتراکم و فوق العاده طبیعی را تجربه کنید.

1-داشتن نمونه کارهای زیاد و باکیفیت

یکی از ویژگی‌های بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز داشتن نمونه کارهای باکیفیت کاشت است. به بیان ساده‌تر برای فردی که کاشت مو انجام داده است، یک کاشت موی طبیعی نسبت به‌صورت فرد انجام شده، خواب و جهت رویش موها در جهت صحیح قرار گرفته و تراکم موها مناسب باشد. وقتی از کاشت مو پرتراکم و باکیفیت در شیراز صحبت می‌شود، منظور این نیست که  کاشت موی فردی با بانک موی ضعیف همانند فردی با بانک موی قوی انجام شود.

بلکه متناسب با وضعیت و شرایط فرد بهترین تکنیک کاشت، بیشترین برداشت و همچنین زیباترین خط رویش مو برای فرد انتخاب شود. یک تکنسین باتجربه کاشت مو در شیراز قادر است به‌خوبی از بانک موی فرد استفاده کرده و بیشتر نقاط کم‌پشت سر فرد را پوشش دهد. همچنین به خوبی و با توجه به جهت رویش موی فرد، مدل کاشت مویی مناسب با صورت فرد انتخاب کرده و کاشت انجام دهد.

بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز

حال ما به‌عنوان یک متقاضی کاشت مو در شیراز چگونه می‌توانیم از این ویژگی استفاده کنیم؟!

ما می‌توانیم به نمونه کارهای تکنسین کاشت مویی که قرار به کاشت مو برای ما دارد نگاه کرده و میزان کم پشتی و همچنین بانک موی خود را با افرادی که برای آن‌ها کاشت مو انجام داده است مقایسه کنیم. درصورتی‌که از نوع و کیفیت کار او راضی بودیم می‌توانیم او را انتخاب کنیم.

2- داشتن فیلم و عکس در حین کاشت برای متقاضی

حتماً نزد تکنسین کاشت مویی در شیراز این عمل را انجام دهید که در کنار و یا در حین عمل بالای سر زیبا جو باشد و در کنار او عکس داشته باشد. زیرا شما باید مطمئن شوید که او خود شخصاً برای متقاضی کاشت انجام داده است و یا کارهای اصلی را مثل تیغ‌زدن و یا کاشت جلو سر را خود انجام می‌دهد.

شما باید اطمینان حاصل کنید که تجربه و تبحر تکنسین بالا بوده و فرد کارآموز و یا تازه‌کار نیست. زیرا در صورتی که تکنسین تازه کار باشد ممکن است، بانک موی شما را از بین برده و هیچ گاه موهای شما رویش نکند و یا موها را به درستی در جهت خواب مناسب نکارد و موهای شما کاملا غیر طبیعی شده و هیچ زیبایی نداشته باشد.

در این صورت شما متاسفانه به ترمیم کاشت مو در شیراز نیاز پیدا خواهید کرد که هیچ وقت همانند بار اولی که کاشت مو انجام می دهید نمی شود زیرا دیگر بانک موی مناسبی ندارید که با استفاده از آن، بتواند برای شما کاشت مو انجام دهد.

کاشت مو در شیراز

3- داشتن فیلم رضایت زیباجویان

فرض کنید که شما نزدیک تکنسین کاشت مو انجام داده‌اید و از کیفیت کاشتی که برای شما انجام داده است رضایت ندارید!  آیا حاضر هستید که جلو دوربین آمده و از کیفیت کار او تمجید و تشکر کنید؟ً!

مسلماً خیر

پس یکی از مهم‌ترین روش‌های انتخاب بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز دیدن فیلم رضایت متقاضیان کاشت مو است. زیرا به‌خوبی نشان می دهد که فردی که برای او کاشت مو انجام شده است از کیفیت کار رضایت کامل داشته و خواسته با این کار رضایت خود را از کیفیت کار او نشان دهد. پس داشتن فیلم رضایت پس از کاشت مو ، نشان دهنده کیفیت بالای کار تکنسین بوده است.

بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز یا بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

شاید این سؤال در ذهن شما پیش آید مگر بین بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز و یا بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز تفاوتی وجود دارد؟!

مسلماً بله

کاشت مو زنان
کاشت مو زنان توسط تیم تخصصی شیراز کاشت

آیا شما برای یک عمل خاص، یک بیمارستان را انتخاب می‌کنید و یا یک دکتر؟!

مسلماً به سراغ دکتر باتجربه و معروف می‌روید و او خود به شما چند بیمارستان معرفی می کند. برای کاشت مو نیز همین‌طور است. شما بهترین تکنسین کاشت مو را انتخاب کنید، او برای اینکه کیفیت کار خود را حفظ کرده و شما او را به دیگران معرفی کنید، بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز را برای شما انتخاب می‌کند.

 همچنین درصورتی‌که شما صرفاً یک کلینیک کاشت مو را انتخاب کنید، حتماً کاشت موی موفقی را تجربه نخواهید کرد.

زیرا در یک کلینیک ده‌ها تکنسین کاشت مو کار می‌کنند، بعضی از آن‌ها فوق‌العاده باتجربه و بعضی دیگر تازه‌کار هستند. به‌واسطه کار خوب بعضی از تکنسین‌های ماهر آن کلینیک معروف می‌شود؛ اما شما نمی‌دانید که کدام یک از آن‌ها قرار است که برای شما عمل کاشت مو انجام دهد. پس باید به فکر انتخاب تکنسین حرفه‌ای کاشت مو در شیراز بوده و او را انتخاب کنید.

کاشت مو در شیراز

مطالعه بیشتر: بهترین سن کاشت مو

تکنسین‌های کاشت مو حرفه‌ای معمولاً تعداد مشتریان زیادی داشته و به‌صورت آزادکار می‌کنند و این طور نیست که اجبار به بستن قرارداد صرفاً با یک کلینیک خاص داشته باشند. زیرا بسیاری از کلینیک‌ها تخت کاشت موی خود را به‌صورت روزانه به تکنسین‌ها اجاره می‌دهند و آن‌ها در انتخاب کلینیک کاشت مو در شیراز آزاد هستند.

به‌جای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز به فکر انتخاب بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز بوده تا کاشت موی موفق و پر تراکمی داشته باشید.

کاشت مو با لیزر

مطالعه بیشتر: کاشت مو افراد دیابتی

قیمت کاشت مو در شیراز توسط بهترین تکنسین شیراز

قیمت کاشت مو در شیراز بین 10 الی 16 میلیون تومان است، درصورتی‌که که نیاز به کاشت مو با استفاده از ریش  و یا با استفاده از موی بدن شود، این قیمت بالاتر می‌رود؛ اما قیمت‌های بسیار بالاتر  نشان‌دهنده کیفیت کاشت موی بالاتر و یا تجهیزات پیشرفته‌تر کاشت مو نیست.

متأسفانه، بعضی از کلینیک‌ها و یا تکنسین‌های کاشت مو با عنوان مختلف به دنبال گرفتن قیمت‌های بسیار بالاتر برای کاشت مو هستند.

کاشت مو شیراز

به طور مثال کاشت مو با سلول های بنیادی که به‌هیچ‌وجه در عمل انجام نشده است و در موش‌هایی هم که به‌صورت آزمایشی این روش انجام شده با مرگ‌ومیر بالایی به علت ایجاد سرطان پوست همراه بوده است.

یا کاشت مو با نام‌های بسیار عجیب که همه همان روش کاشت مو میکرو اف ای تی  micro fit در شیراز بوده و متداول‌ترین روش کاشت مو در دنیا است.

ایران مهد عمل‌های زیبایی در خاورمیانه بوده و از کشورهای همسایه نظیر ترکیه، دبی و… هم ارزان‌تر و هم باکیفیت‌تر است. در حال حاضر بهترین تکنیک، روش کاشت مو میکرو اف ای تی در شیراز است که تیم شیراز کاشت از همین تکنیک بسیار پیشرفته استفاده می‌کند که در ادامه فیلم این روش کاشت مو آورده می‌شود.

مطالعه بیشتر: کاشت مو اس یو تی شیراز

فیلم کاشت مو در شیراز توسط بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز

در ادامه فیلم کاشت مو در شیراز توسط تیم شیراز کاشت آورده می شود.

سخن پایانی

برای اینکه یک کاشت موی پرتراکم و عالی در شیراز داشته باشید، باید بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز را انتخاب کنید، تکنسین حرفه‌ای کاشت مو در شیراز باید دارای یک سری ویژگی و خصوصیات باشد که در این محتوا به آن اشاره شد.

همچنین در این محتوا به این نکته اشاره شد که همیشه کاشت مو در بهترین کلینیک شیراز منجر به داشتن یک کاشت موی عالی نخواهد شد. زیرا در هر کلینیکی ده‌ها تکنسین مشغول به کار بوده و عکس و نمونه کارهای موجود در اینستاگرام و یا وب‌سایت آن‌ها به دست بهترین تکنسین آن‌ها انجام شده باشد و اما کاشت مو برای شما به دست کس دیگری انجام شود که تجربه بالایی در کاشت مو نداشته باشد و بانک موی شما را از بین برده و نیاز به ترمیم کاشت مو در شیراز پیدا کنید.

برای کاشت مو در شیراز توسط بهترین تکنسین کاشت مو در شیراز، خانم خراسانی و  ایشان، به‌صورت آنلاین، فرم مشاوره و تماس تلفنی در ارتباط باشید.

  • 09172260013
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 پاسخ

  1. سلام ، من تازه سایت خانم خراسانی رو دیدم ،، قبلا پیشش کاشت مو انجام دادم، چندین سال پیش،،
    هم اخلاق خوبی داره،،،
    هم کاشت موم طبیعی هست،
    اینقدر موهام طبیعی شده. که چند بار خواستم به دوستان بگم مو کاشتم باور نکردند
    ممنون خانم خراسانی
    خدا یارتون باشع

  2. واقعا تکنسین کاشت مو مهمه نه کلینیک ، دوستم رفت کلینیک دی ، موهاش خوب شد، من رفتم افتضاح بود ،
    باید یه تکنسین که نمونه کارهاش رو دیدید واستون کاشت انجام بده ،
    داخل کلینیک ۱۰۰ تا تکنسین هست

راه های ارتباطی

شیراز، بلوار چمران، بیمارستان مرکزی

فرم درخواست مشاوره